ministat liczniki.org

Wykres roczny blog rowerowy robix75.bikestats.pl

deszczowo

Niedziela, 29 lipca 2012 | dodano:30.07.2012
Zachmurzona ,ale ciepła niedziela to postanowiłem wybrać się na szybką i krótką wycieczkę nad wodę , na Gołąbki.
Już w Palędziu Kościelnym zacząłem się zastanawiać czy jechać dalej bo w kierunku w którym jechałem widać było wyjątkowo ciemne chmury,ale że się nie błyskało to pojechałem dalej. Jak dojechałem to nie było na plaży praktycznie nikogo ,a zrobiło się szaro jak wieczorem. I wtedy się rozpadało , a właściwie to było oberwanie chmury - jeszcze nigdy tak nie zmokłem , na dodatek zaczęło grzmieć. Trochę to przeczekałem i jak burza się oddaliła to poszedłem się kąpać - super się pływało w deszczu i tak ciepłej wodzie. Środek sezonu a cała plaża i kąpielisko tylko dla mnie(byli jeszcze ratownicy ale siedzieli w swojej budzie).

Na moment przed "piekłem" :)

Wyżymnołem moje rzeczy wsiadłem na rower i w lekkim deszczu wracałem do Mogilna, jechało się idealnie. Dane wycieczki: