ministat liczniki.org

Wykres roczny blog rowerowy robix75.bikestats.pl

Solanki

Niedziela, 22 lipca 2012 | dodano:23.07.2012
W niedzielny poranek wybrałem się na wycieczkę rowerową na Solanki.
Rano było dość chłodno ok.17C i niebo całkowicie zachmurzone ,ale warunki do jazdy całkiem dobre.
W pierwszą stronę jechałem przez Kołodziejewo-Pałuczynę-Broniewice-Janikowo-Węgierce-Gorzany-Kościelec-Inowrocław

Nad torami w Pałuczynie

Osadniki Janikosody

Wreszcie zobaczyłem co się kryje za nasypami osadników :) , dobrze ze się wskrabałem w takim miejscu że trafiłem na działający osadnik , bo te nie działające wyglądają jak zwykły zarośnięty chwastami nieużytek.

Inowrocławskie tężnie

Kompozycja kwiatowa w Parku Solankowym

Dojechałem do solanek , posiedziałem przy tężniach , nawdychałem się uzdrowiskowego powietrza , pojeździłem trochę po parku i czas wracać.

Cieślin-Kościelec-Gorzany-Giebnia-Jankowo-Ludwiniec-Karolewo-Mierucin-Kołodziejewo-Mogilno

Magazyny Polo Marketu w Giebni

Tak sobie wytyczyłem trasę żeby trochę na koniec po lesie pojeździć , wjechałem do lasu mierucińskiego i po raz pierwszy w tym dniu pomyliłem trochę trasę i zamiast przejechać cały las dobrą drogą ciągnącą się od północnego do południowego krańca , wpakowałem się zabłoconą , pozalewaną drogę z mnóstwem latającego robactwa która wyprowadziła mnie z lasu do Mierucina.