ministat liczniki.org

Wykres roczny blog rowerowy robix75.bikestats.pl

Bornholm dzień czwarty ostatni

Sobota, 23 czerwca 2012 | dodano:28.06.2012
Już od rana dzień był bardzo ciepły i słoneczny , nie spiesząc się zebraliśmy się ok. godziny 11 i ruszyliśmy zobaczyć piaszczyste plaże na południu wyspy.
Jechaliśmy przez Nexo , Balke , Snogebeak do Dueodde. Ta czesć wyspy jest zapleczem wypoczynkowym wyspiarzy i turystów - setki domków letniskowych.

Wydmy w Duoedde

Szeroka plaża w Duoedde

Nie mogliśmy poplażować zbyt długo , ani się wykąpać w Bałtyku :((( bo woda w tym rejonie okazała się bardzo brudna , bo musieliśmy już jechać do portu na katamaran. Zrobiliśmy ostanie zakupy w Netto , zaokrętowaliśmy się i niestety to już koniec pobytu na tej ciekawej wyspie.

Za kołem sterowym na Jantarze :)

Ok. 22 byliśmy już w Kołobrzegu , rejs jak wcześniej nudny , morze wyjątkowo spokojne. Dopłynęliśmy i zaczęło padać. Załadowaliśmy rowery na samochód i powrót do Mogilna Dane wycieczki:
Km:32.00Km teren:5.00 Czas:01:49km/h:17.61
Pr. maks.:46.00

chyba jednak się cieszę ,że było nudno , nie wiadomo czy nie okazałoby się że mam chorobę morska przy takich falach :)
robix75
- 05:58 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj
To żałuj że miałeś rejs powrotny nudny. Jak wracałem to miałem 30 minut takich fal że myślałem że statek się zaraz wywróci. Ten dolny pokład na tyle to zalewany był przez wodę.
sebekfireman
- 19:27 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cjree