ministat liczniki.org

Wykres roczny blog rowerowy robix75.bikestats.pl

Spotkanie z jeleniami

Niedziela, 16 maja 2010 | dodano:17.05.2010
Niedziela wyjazd 8:45 , chłodno i pochmurno , ale na szczęście nie pada można jechać :)

Dzisiaj w planach był objazd jezior i leśnych stawków w okolicach Huty Palędzkiej , Jezior , Głęboczka.

Kierunek Padniewo , Huta Palędzka

Road 66 :) Aleja Kasztanowa Padniewo - Palędzie Kościelne

Pierwszy na trasie leśny stawek , ale tak zarośnięty że nie byłem wstanie podejść do brzegu.

Jezioro Długie - północna zatoczka

Jezioro Wieśniate - strona południowa

W planach były kolejne stawki i jeziora , ale duża ilość zwierząt (przeważnie sarny i koziołki) bardziej przyciągnęła moją uwagę , chciałem zrobić jakieś dobre zdjęcie ale zwierzęta były szybsze , aż do czasu ....

Najpierw zobaczyłem łanie , ale jak ją zacząłem podchodzić to okazało się że jest i jeleń i to już ze sporym porożem jak na tę porę roku.

Łącznie stado liczyło 14 sztuk.
Niestety krążąc za tym stadem pogubiłem się w lesie , wyjechałem w Cegielni i trochę czasu zeszło zanim odnalazłem drogę do Mogilna , dałem sobie spokój z kolejnymi jeziorkami i pojechałem do domu.