ministat liczniki.org

Wykres roczny blog rowerowy robix75.bikestats.pl

Spotkanie z muflonami

Niedziela, 25 kwietnia 2010 | dodano:26.04.2010
Słoneczna , ale wietrzna niedziela czas na przejażdżkę - dzisiaj kierunek Piechcin.

Wyjazd z Mogilna ok.10 - Kołodziejewo , Wierzejewice , Radłowo , Piechcin

Kolejka linowa ze skałą wapienną z wyrobiska

W Piechcinie przy zalanym kamieniołomie postój

Ja i Sebastian i nasze Unibike

Zalane wyrobisko jest dzierżawione przez bazę nurkową - dzisiaj był tam spory ruch.Doliczyłem się w wodzie 11 nurków a na brzegu drugie tyle.

W słoneczny dzień widoki dosłownie jak z Chorwacji , woda ma kolor turkusowy jak w jeziorach plitwickich

Po odpoczynku przejazd wzdłuż kamieniołomów w kierunku Barcina i tu spotkała nas największa niespodzianka tego dnia !!!

Pasące się muflony ! Kilka lat temu zostały zaadoptowane na terenie kamieniołomów i widać służy im ten teren.

Stado liczyło 8 sztuk (nie miałem aparatu z dobrym zoomem ale coś widać)

Dalej wzdłuż kamieniołomu

Widok z hałdy (tej położonej blisko barcina)

Powrót do domu przez Białe Błota , Słaboszewo , Krzekotowo , Mierucin , Mierucinek , Kołodziejewo i zmaganie się z wiatrem. Dane wycieczki: