ministat liczniki.org

Wykres roczny blog rowerowy robix75.bikestats.pl

Puszcza Zielonka

Niedziela, 8 września 2013 | dodano:09.09.2013
Od dawna chciałem odwiedzić ten kompleks leśny ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. Wreszcie wykorzystałem świetną pogodę , załadowałem rower na samochód i pojechałem do Pobiedzisk skąd wyjechałem w kierunku puszczy.

Rynek w Pobiedziskach

Pojechałem w kierunku na Wronczyn , Tuczno i liczyłem na jakieś lepsze oznakowanie szlaków i zamiast wbić się w puszczę to ją opuściłem , już w zasięgu wzroku miałem dziewiczą górę , trochę pobłądziłem po lesie i znowu wylądowałem w Tucznie :(
W puszczy liczyłem na spokój ciszę i pustkowie a tam ruch na maksa , ładna pogoda sezon grzybiarski spowodowały że samochodów , skuterów ,ludzi było pełno do tego nieciekawe oznakowanie szlaków (chyba wiele organizacji znakuje swoje szlaki bo ciężko było się rozeznać jak np. krzyżowały się dwa niebieskie).

Długo szukałem , poza szlakiem jakiegoś ustronnego miejsca na przerwę śniadaniową :)

W końcu wyjechałem w Dąbrówce Kościelnej , a tam tłum !!! wiocha zupełnie nieprzejezdna , rower musiałem prowadzić , a na parkingu na wjeździe do wioski kilkaset samochodów - okazało się że jest odpust.
Puszczę sobie darowałem i pojechałem na pola lednickie walcząc z przeciwnym wiatrem przez Kiszkowo , Brudzewko , Sławno , Imiołki.

Wróciłem do Pobiedzisk i powrót do CMG
Puszczę jeszcze odwiedzę ale z lepszymi mapami i chyba w ciągu tygodnia bo w słoneczne weekendy zbyt duży tam ruch. Dane wycieczki: